انواع سرامیک کف

انواع سرامیک کف

کاشی و سرامیک‌ها از نظر محل نصب به انواع مختلفی تقسیم بندی میشوند که شامل :

  • سرامیک کف

  • سرامیک دیوار

  • کاشی بین کابینتی

  • کاشی استخری

میباشند. هرکدام از این کاشی و سرامیک ها ویزگی های خاص خود را دارند و به عنوان مثال نمیتوانید سرامیک دیوار را بر روی کف نصب کنید.

در این مطلب سعی داریم شما را با انواع سرامیک کف آشنا کنیم تا انتخابی هوشمندانه هنگام خرید کاشی و سرامیک برای کف منزلتان داشته باشید.

انواع سرامیک کف

سرامیک کف انواع مختلفی دارند که از نظر جنس و ظاهر به صورت زیر تقسیم بندی میشوند.

جنس : سرامیک های پرسلان و غیر پرسلان

ظاهر : سرامیک های براق، مات و طرح‌دار

کدام سرامیک برای کف منزل بهتر است؟ سرامیک پرسلان یا غیر پرسلان؟ انواع سرامیک کف را ازکجا بخرم؟

برای خرید انواع سرامیک کف با قیمت‌های مناسب در طرح‌های متنوع سری به هایپر ساختمانی خاجی بزنید.

شاید این سوال برای خریداران کاشی و سرامیک پیش بیاید که سرامیک پرسلان چه نوع سرامیکی است؟ در جوب باید بگوییم سرامیک پرسلان، سرامیک های بسیار با کیفیتی هستند که از خاک رس تصفیه شده، سیسلیس و فلدسپات، تحت تاثیر دما و فشار بسیار بالا تولید شده اند و دارای کیفیت، مقاومت و استحکام بالایی میباشند. به عبارتی این نوع سرامیک ها نسبت به سایر سرامیک های کف تراکم بیشتری داشته و در نتیجه در برابر فشار و ضربه مقاومت زیادی دارند همچنین میزان جذب آب توسط آن‌ها ناچیز میباشد بنابرین بین سرامیک های پرسلانی و غیر پرسلانی سرامیک پرسلان بهترین انتخاب برای پوشش کف منزل شما است.

سرامیک 60*60 نایین مدل راک ول از نوع پرسلان بوده و مناسب کف میباشد. برای اطلاع از قیمت انواع سرامیک کف اینجا کلیک کنید.

سرامیک کف براق : سرامیک های براق علاوه بر ظاهر لوکسی که دارند بازتابنده ی نور هستند و همین امر موجب میشود که کوچکترین فضاهارا هم بزرگتر نشان دهند پس اگر خانه کوچکی دارید و به دنبال خرید سرامیک کف هستید پیشنهاد میکنیم نوع براق آن را انتخاب کنید. اگر خانه نور گیری ندارید میتوانید با افزودن یه آینه به گوشه ای از خانه عملی مشابه نور خورشید را انجام دهید. آینه انعکاس نور فضا را باز می کند و چشم را فریب می دهد تا فضای اتاق را بیشتر از حد واقعی خود روشن و دلبازتر نشان دهد.

سرامیک کف مات : اگرفضاهای براق و پر زرق و برق را دوست ندارید و به دنبال فضایی با وقار در عین حال لوکس هستید. توصیه ما به شما خرید سرامیک های مات است. سرامیک های مات آلودگی و لکه کمتری را نشان میدهند بنابراین نیازی نیست که مرتبا آن‌ها را نظافت کنید. و برای کسانی که نگران لیز خوردن خود یا فرش روی سرامیک هستند، این سرامیک ها انتخاب مناسبی است. سرامیک های مات برای فضاهای پرتردد که مرتباً با آب، رطوبت و بخار در تماس هستند به دلیل خاصیت ضد لغزش گزینه بهتری هستند. همچنین سرامیک های مات برخلاف براق، بهتر می توانند لکه ها و قطرات آب خشک شده را پنهان کنند. آنها به تمیزکاری مکرر نیاز ندارند و وقتی آنها را تمیز می کنید، دیگر نباید نگران ردهای باقی مانده از دستمال یا تی باشید.

قیمت سرامیک کف

قیمت سرامیک کف به عوامل مختلفی وابسته است از جمله ابعاد، درجه بندی آن، جنس سرامیک، میزان لیزی سرامیک،میزان مقاومت در برابر سایش، نوع طرح و رنگ روی آن و....علاوه بر همه این‌ها باید هزینه نصاب و استادکار را نیز اضافه کنید.

خاجی کالا مرکز تخصصی فروش کاشی و سرامیک در غرب تهران با ارائه انواع کاشی و سرامیک با قیمت مناسب از برندهای معتبر نظیر کاشی و سرامیک البزر، کاشی و سرامیک نایین و کاشی و سرامیک آسیا در خدمت شماست.

برای خرید سرامیک کف توجه داشته باشید که بهتر است محصولی را انتخاب کنید که از نظر کیفیت و مرغوبیت بهترین باشد و به هیچ عنوان نگران شکستن، ترک خوردن، و آسیب دیدن سرامیک در مقابل تغییرات آب و هوایی و فشارهای وارده بر آن نباشید. البته هر محصول با کیفیتی قیمت ارزانی ندارد ولی با کمی وقت و گشتن در فروشگاه های مختلف مطمئنا می توانید یک محصول با کیفیت با قیمت مناسب و به صرفه پیدا کنید. پس کیفیت را فدای قیمت نکنید.

برای خرید بهترین سرامیک کف برای منزل می توانید از فروشگاه اینترنتی خاجی کالا کمک بگیرید. سابقه طولانی هایپر ساختمانی خاجی در زمینه فروش انواع کاشی و سرامیک و رضایت مشتریان در طی بیش از 40 سال فعالیت اثبات می کند که این هایپر، نامی مطمئن و معتبر برای خرید انواع سرامیک کف جدید و مدرن ( سرامیک 60*60 , سرامیک 80*80 , سرامیک 100*100 , سرامیک 90*90 ) است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.